Chcesz, aby klienci wracali do Twojego sklepu? Zaoferuj im nie tylko świetne produkty, ale także wygodne płatności. Dodanie usług BNPL (kup teraz, zapłać później) zwiększy sprzedaż i zapewni lojalność klientów. Możesz łatwo zintegrować płatności Twisto ze swoim sklepem. Oto jak to zrobić.
Krok 1: Opowiedz nam o sobie
W pierwszym kroku chcemy Cię trochę poznać, abyśmy mogli zaoferować Ci dokładnie to, co pasuje do Twojego sklepu internetowego. Na stronie Twisto kliknij w zakładkę „Dla biznesu”. Na dole strony wypełnij formularz. Zapytamy o szczegóły dotyczące nie tylko Ciebie, ale także Twojego sklepu. Chcemy wiedzieć, w jakiej branży działasz, a także z jakiej platformy korzystasz w swoim sklepie internetowym.
Krok 2: Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe
Po przesłaniu formularza potwierdzimy, że otrzymaliśmy Twoje zapytanie, a następnie dokładnie przejrzymy informacje od Ciebie. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni, podając szczegóły dotyczące rozpoczęcia współpracy. Możesz też od razu otrzymać umowę i dane logowania do Twisto.
Krok 3: Integracja Twisto ze sklepem internetowym
Z przyjemnością pomożemy Ci zintegrować Twisto z Twoim sklepem. W Polsce integrację można przeprowadzić za pośrednictwem bramek płatniczych, takich jak PayU, tPay i iMoje, które można skonfigurować w ciągu jednego dnia, lub poprzez integrację bezpośrednią. Bezpośrednia integracja umożliwia korzystanie z naszych kampanii marketingowych. Udostępniamy również dokumentację API dla bezpośredniej integracji. Krótko mówiąc, jeśli my jesteśmy widoczni dla Ciebie, Ty będziesz widoczny dla nas.
Krok 4: Korzyści dla Twojego sklepu internetowego
Dzięki liczbom wiemy, że klienci, którym oferuje się różne opcje płatności, są bardziej lojalni i kupują więcej. W momencie, gdy mogą odroczyć płatność za swój zakup, wartość ich zamówienia jest średnio od 10% do 40% wyższa niż w przypadku tradycyjnych metod płatności, a częstotliwość zakupów jest również o 40% wyższa. Dzięki Twisto możesz zaoferować im płatność w ciągu 30 dni lub zakup w częściach za darmo.
Mamy również doskonałe doświadczenia z widżetami - małymi interaktywnymi elementami wbudowanymi w stronę e-sklepu, które pokazują na przykład, jakie metody płatności oferuje sklep i jak klient może z nich korzystać. W szczególności w przypadku Twisto, widgety informują o możliwości zapłaty w ciągu 30 dni lub możliwości podzielenia płatności na trzy części za darmo. Testowaliśmy i rozwijaliśmy je przez kilka lat, a teraz, gdy sprzedawca je wdroży, znacznie zwiększy liczbę transakcji w swoim sklepie internetowym, a wartość koszyka wzrośnie. Dla przykładu, na Allegro, łączna kwota zakupów Twisto wzrosła o 40% dzięki widgetom, a łączna liczba transakcji o 33%. Nawet znacznie mniejsze sklepy osiągają rewelacyjne wyniki!
Krok 5: Dbamy o Ciebie i Twoich klientów
Na tym nasza pomoc się nie kończy. Nasi specjaliści z działu obsługi klienta będą dostępni zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów, w razie jakichkolwiek problemów. Z przyjemnością udzielą wsparcia przez czat, telefon lub e-mail.
Jesteś zainteresowany Twisto? Zajrzyj tutaj, a nasza współpraca może się rozpocząć. Nie możemy się doczekać, a Ty? 😉