Zamówiłeś towar, zapłaciłeś za niego Twisto, sprawdziłeś, ale nie spełnia on Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak w prosty sposób zgłosić zwrot i jak postępować w zależności od sytuacji.

Sprawdź, ile masz czasu na zwrot

Otrzymałeś zamówienie, ale nie spełnia Twoich oczekiwań? A może chcesz zostawić tylko część produktów? Zanim zaczniesz procedurę zwrotu, upewnij się, jaka jest polityka danego sklepu w tym zakresie. Sprawdź, ile masz czasu na zwrot i od którego momentu jest on liczony. Część sklepów liczy bowiem ten czas od chwili złożenia zamówienia, a część od otrzymania przez Ciebie paczki. To ważne, aby przestrzegać tego terminu. Jeśli spóźnisz się ze zgłoszeniem zwrotu do sklepu, nie będzie można go zrealizować.

Pamiętaj, że w Twisto masz 30 lub do 45 dni - po założeniu konta - na spłatę zamówienia, jednak to nie jest równoznaczne z tym, ile masz dni na zwrot. Dlatego tak ważne jest sprawdzenie polityki zwrotów danego sklepu.

Zwrot zamówienia opłaconego Twisto - bez rejestracji

Zgłoszenie zwrotu w przypadku zakupów z Twisto różni się nieco w zależności od tego, czy płaciłeś Twisto bez rejestracji, czy też masz już nasze konto. Jeśli podczas płacenia w sklepie internetowym wybrałeś metodę płatności Twisto i nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz zrealizować swój zwrot w kilku krokach.

Po pierwsze, zacznij od tego, o czym pisaliśmy powyżej - zgłoś zwrot w sklepie internetowym. Sprawdź, na jaki adres należy wysłać towar, lub czy możesz go zwrócić w sklepie stacjonarnym marki, a także jakie formalności musisz wykonać, np. wypełnić formularz zwrotu, powiadomić sklep mailowo itd.

Następnie, jeśli zbliża się termin spłaty zamówienia, wyślij do nas e-mail na adres kontakt@twisto.pl z numerem zamówienia nadanego przez Twisto i  dołącz do niego potwierdzenie zwrotu (np. e-mail ze sklepu internetowego), a my przedłużymy termin płatności faktury, aby dać sklepowi internetowemu wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie zwrotu. Gdy otrzymamy informację ze sklepu, że towar został bezpiecznie zwrócony, wyślemy Ci wiadomość i anulujemy zamówienie.

Zwrot towaru, gdy masz konto Twisto

W momencie, gdy masz już nasze konto i zrobiłeś zamówienie, opłacając je Twisto, tak samo ważne jest przestrzeganie polityki zwrotu danej firmy. Wyślij towar zgodnie z instrukcją sklepu internetowego. Możesz również przesłać potwierdzenie zwrotu (np. e-mail od sklepu) na nasz adres mailowy kontakt@twisto.pl. Resztę zostaw nam. Gdy sprzedawca anuluje lub skoryguje fakturę (jeśli zwracano część zamówienia), wyślemy Ci e-mail. Zmiana zostanie również wprowadzona na Twoim koncie Twisto - zwrot nastąpi w punktach Twisto.

Opłacony rachunek za zamówienie a zwrot środków


Zdążyłeś już opłacić rachunek za zamówienie, ale chcesz je zwrócić? W takim przypadku w formularzu zwrotu umieść informację, że zakup był opłacany Twisto i podaj numer konta do spłaty tej transakcji lub rachunku. Jeśli pieniądze wrócą do Twisto, zwrócimy Ci je w postaci punktów Twisto, które możesz wykorzystać, opłacając inne zamówienia.

Jak wygląda zwrot zakupów rozłożonych na raty

W przypadku, gdy rozłożyłeś zakup na raty, najlepiej napisz do nas na kontakt@twisto.pl i prześlij potwierdzenie zwrotu. Po odesłaniu towaru, przedsiębiorca skoryguje Twoją fakturę. Następnie anulujemy Twój harmonogram ratalny.

Zdążyłeś już opłacić którąś z rat? Skontaktuj się z nami. Po zatwierdzeniu zwrotu, anulujemy lub zaktualizujemy Twój harmonogram ratalny - jeśli zwracasz tylko część zamówienia - i prześlemy Ci zwrot w postaci punktów Twisto.

Problemy ze zwrotem? Daj nam znać

Jeśli zwrócone zamówienie nadal nie zostanie skorygowane lub anulowane, koniecznie skontaktuj się ze sklepem. Następnie prześlij nam potwierdzenia zwrotu na nasz e-mail kontakt@twisto.pl. Przedłużymy termin realizacji zamówienia, aby nie obciążyć Cię pozostałą kwotą do czasu rozpatrzenia zwrotu.

Nie otrzymałeś potwierdzenia zwrotu lub nie możesz go znaleźć? Skontaktuj się z firmą wysyłkową lub sklepem internetowym i poproś o przesłanie potwierdzenia zwrotu w mailu.