W połowie września wprowadziliśmy zmiany dotyczące korzystania z jednorazowych kart ratalnych i Twisto Cash. Funkcje będą dostępne tylko dla wybranej grupy klientów. Staraliśmy się odpowiedzieć na najczęstsze pytania, które pojawiają się w związku z tą wiadomością.

Karta ratalna

1. Czy jest możliwość, że będę mógł/ mogła korzystać z karty ratalnej w przyszłości? nastąpi odblokowanie karty ratalnej? Jeżeli tak, to kiedy?

Tak, istnieje taka możliwość. Regularnie sprawdzamy klientów i weryfikujemy, czy spełniają kryteria przyznania karty ratalnej. O wszelkich zmianach poinformujemy Cię mailowo.

2. Czy mogę skorzystać z rat Twisto?

Tak, opcja dzielenia płatności na raty w ramach sublimitu ratalnego wciąż jest dostępna w ramach umowy o kredyt odnawialny (TCI lub TC) Tutaj przeczytasz, jak to zrobić.

3. Planowałem/ planowałam za kolejne zakupy zapłacić kartą ratalną - co w takiej sytuacji?

Niestety możliwość utworzenia karty ratalnej nie jest możliwa. Wciąż jest dostępna opcja dzielenie płatności na raty w ramach sublimitu ratalnego na podstawie umowy o kredyt odnawialny (TCI lub TC), więcej szczegółów tutaj.

4. Dlaczego nie mogę korzystać z karty ratalnej?

Dokonaliśmy ponownej weryfikacji Twojego profilu i niestety opcja utworzenia karty ratalnej nie jest dla Ciebie obecnie dostępna. Jeżeli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

5. Na koncie Twisto mam wygenerowaną kartę ratalną, czy jest ona wciąż dostępna?

Tak, jest możliwość płatności utworzoną wcześniej kartą ratalną na zasadach wskazanych w porozumieniu zawartym pomiędzy Twisto Polska, Twisto payments a Tobą.

6. Czy to zablokowanie karty oznacza, że moja umowa może zostać wypowiedziana?

Nie, blokada karty ratalnej nie oznacza wypowiedzenia umowy. Wciąż możesz korzystać z sublimitów Twisto na zasadach wskazanych w Twojej umowie o kredyt odnawialny.

7. Co należy zrobić, aby móc ponownie korzystać z karty ratalnej?

Jednym z najważniejszych czynników jest terminowa spłata zobowiązań wobec Twisto oraz wywiązywanie się z kredytowych zobowiązań w przyszłości. Pod uwagę bierzemy również czas korzystania z Twisto, liczbę opłaconych na czas rachunków oraz historię kredytową z zewnętrznych źródeł w momencie podpisywania umowy Twisto.

Twisto Cash

1. Czy jest możliwość, że będę mógł/ mogła korzystać z Twisto Cash w przyszłości? Jeżeli tak, to kiedy?

Tak, istnieje taka możliwość. Regularnie sprawdzamy klientów i weryfikujemy, czy spełniają kryteria Twisto Cash. O wszelkich zmianach poinformujemy Cię mailowo.

2. Dlaczego nie mogę korzystać z Twisto Cash?

Dokonaliśmy ponownej weryfikacji Twojego profilu  i niestety opcja Twisto Cash nie jest dla Ciebie obecnie dostępna. Jeżeli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

3. Czy uniemożliwienie korzystania z Twisto Cash oznacza, że moja umowa może zostać wypowiedziana?

Nie, nie oznacza to wypowiedzenia umowy. Wciąż możesz korzystać z pozostałych funkcji Twisto.

4. Co należy zrobić, aby móc ponownie korzystać z Twisto Cash?

Jednym z najważniejszych czynników jest terminowa spłata zobowiązań wobec Twisto oraz wywiązywanie się z kredytowych zobowiązań w przyszłości. Pod uwagę bierzemy również czas korzystania z Twisto, liczbę opłaconych na czas rachunków oraz historię kredytową z zewnętrznych źródeł w momencie podpisywania umowy Twisto.

5. Planowałem/ planowałam skorzystać z Twisto Cash w najbliższych dniach - co w takiej sytuacji?

Niestety, powyższa funkcja nie będzie dla Ciebie dostępna. Jednak wciąż możesz dokonywać transakcji w ramach sublimitu płatniczego/ limitu płatniczego oraz korzystać z funkcji Twisto w ramach obowiązującej umowy o kredyt odnawialny.

0:00
/

*Kryteria wskazane w powyższym artykule